Kezelnie kell hírnevét? Használja ezeket a tippeket!

Kezelnie kell hírnevét? Használja ezeket a tippeket!

 

A hírnév minden az életben és az üzleti életben. A kollégák, ügyfelek vagy ügyfelek körében fennálló szilárd hírnév nélkül szinte lehetetlen hosszú távon virágozni. Ez a cikk sok olyan tanácsot tartalmaz, amelyek segítenek megbizonyosodni arról, hogy vállalkozásának jó hírneve van. Vállalkozása hírnevét nyomon követheti, ha online keresést végez vállalkozása számára. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor rákeresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson az internetes és a képi eredményekre. A képek megmutatják, milyen grafikák kötődnek a cégéhez online. Mielőtt elkezdené az ügyfeleknek szóló marketinget, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai adatokkal. Ez segít kitalálni, hogyan léphet kapcsolatba velük. A hangnem, a tartalom és a beszédmód eltérhet attól függően, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani. Tartsa szemmel online üzleti hírnevét. A negatív megjegyzések gyorsan feljebb léphetnek vállalkozása keresési eredményei között. A keresési eredmények ellenőrzése segíthet megakadályozni, hogy a negatív tartalom a csúcsra kerüljön. Ezt általában havonta néhányszor kell megtennie. Legyen hálás ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön vásárlójának egy bizonyos százalékos kedvezményre jogosító kupont a következő vásárláskor. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük visszajelzésüket. Ha vannak alkalmazottai, bánjon velük jól. Ha ezt nem veszi komolyan, az helyrehozhatatlan károkhoz vezethet. Vannak, akik emiatt nem kötnek üzletet Önnel. Ha vállalkozása szerepel egy olyan minősítő webhelyen, amely lehetővé teszi a cégtulajdonosok számára, hogy válaszoljanak, győződjön meg róla, hogy használja ezt. Akár jó, akár rossz a visszajelzés, válaszolnia kell rá. Köszönetet kell mondanunk azoknak, akiknek nincs más dolguk, mint dicsérni, és felajánlani valamit azoknak, akik elégedetlenek. Ne feledje, hogy offline jelenléte hatással van online hírnevére is. Általában ez a hírnév kezdete. Az emberek jobban megbíznak Önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatokat ápol ügyfélbázisával. A boldog vásárlók általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy boldog legyen. Ne kérje a webhelytulajdonosokat, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat, csak azért, mert az egy kicsit nem hízelgő. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarja, hogy bárki azt higgye, hogy Ön ennek az ellenkezőjét hiszi. Előfordulhat, hogy a webhely-tulajdonosok által a véleménynyilvánító nyilatkozatok eltávolítására irányuló petíciót benyújtó webhelyek visszaütnek Önre. Meg kell terveznie vállalkozása online lépéseit. Nem kezdhet el véletlenszerűen válaszolni az ügyfelek összes bejegyzésére. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk viszonyulni, és mit fog mondani. Ennek elmulasztása problémákat okozhat Önnek. Amikor a cégével kapcsolatos negatív megjegyzésre vagy véleményre válaszol, ügyeljen arra, hogy professzionális hangnemet használjon tiszteletteljes módon. Az a célja, hogy megnyerje maga mellé az embereket. Ha úgy találja, hogy az eredeti plakáthoz képest tiszteletlennek hangzik, megkockáztathatja, hogy tovább rontja a helyzetet cége számára. Próbáljon meg minél hamarabb felvenni a kapcsolatot az ügyfelekkel a vásárlás után. Így valószínűbb, hogy aggodalmukat fejezik ki Önnek, ahelyett, hogy megosztanák őket az interneten. Használhatja ezt lehetőségként a probléma megoldására, mielőtt az kicsúszik a kezéből. Mindenki tudja, hogy a hírneve elengedhetetlen a sikerhez. Amikor a dolgok megrendülnek, az üzleti életben valódi visszaesés indulhat. A tennivaló az, hogy megtanulja a hírnévkezelést, és legyen aktív. Ehhez olvassa el a fenti információkat.