Használja ezeket a javaslatokat a cikkmarketing sikeréhez

Használja ezeket a javaslatokat a cikkmarketing sikeréhez

Manapság úgy tűnik, szinte mindenki publikálásra törekszik. Kiélezett a verseny. De szerencsére szinte minden témához létezik magazin vagy folyóirat, akár az interneten, akár hagyományos nyomtatott formában. Ezek a tippek segítenek felfedezni a rendelkezésre álló kiadványokat, és megtalálni az érdeklődési körét az egyikkel. Ezenkívül végigvezetik Önt a cikkek szerkesztőhöz való benyújtásának folyamatán.

Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy a cikkben végig lézerszerűen összpontosítson a választott kulcsszóláncra. Ne ismételje meg újra és újra a karakterláncot - ez egy spam taktika -, de ügyeljen arra, hogy minden tartalom közvetlenül kapcsolódik a tárgyhoz.

Használja ki a szerzői forrásdobozt, vagy használja a cikk végét a webhelyére mutató hivatkozásokhoz. Ezeken a területeken kell az önreklámozásra összpontosítania. Próbáljon meg legalább 1-2 linket hozzáadni ezekhez a területekhez. „Cselekvésre ösztönöznek” az olvasók számára, hogy további információkat találjanak webhelyén.

A közönség ismerete bármilyen típusú marketingnél hasznos. Az affiliate marketingnél ez jól jön, mert tudnia kell, milyen típusú termékeket vagy szolgáltatásokat hirdethet. Ha a hirdetések relevánsak a közönségtípushoz, annál alkalmasabbak lesznek rájuk kattintani.

Ha sok tartalmat ír, egy nagyszerű tipp, hogy először írja meg az egészet, és menjen el, ahelyett, hogy közben ír és szerkeszt. Írja meg a tartalmat, hagyja egy-két napig lógni anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza, hogy gondosan szerkessze. Így valószínűleg nem hagyja ki a nyilvánvaló hibákat.

A hosszú cikkek veszélyt jelenthetnek az olvasó számára, ezért ne feledje, hogy a témát ne húzza tovább a kelleténél. Ha valami nagyon fontosat vagy nagyon bonyolultat akar átadni, akkor a hossz mindaddig rendben van, amíg érdekes. De távolítsa el a szöszöket, hogy a dolgok minél hamarabb „a lehető legrövidebbek” maradjanak.

Minden írott cikkben meg kell próbálnia elkerülni, hogy túl érzelmessé váljon, de mindig az emberek érzelmeit akarja játszani, hogy cselekvésre késztesse őket. Ennek helyes végrehajtásához sokkal több művészetre van szükség, mint tudományra. Ez inkább egy adott témához való érzés, mint általában egy meghatározott képlet. Dolgozzon azon, hogy érzelmi választ kapjon az emberektől.

Próbáljon valós példákat is belefoglalni cikkébe. Az olvasó képes lesz azonosulni a bejegyzésével, így jobban érdekli őket a téma, amelyről ír. Fontos az is, hogy leíró nyelvezetet használjon, hogy az olvasó elképzelhesse a megvitatott helyzetet.

Az Ezines az egyik legjobb közzétételi platform a cikkmarketing kampányhoz. Ne felejtse el ellenőrizni, hogy az elektronikus hírlapok milyen követelményeket támasztanak cikkeikre. Ezek a követelmények gyakran változhatnak. Tekintse át egy elektronikus hírlevél szolgáltatási feltételeit, mielőtt elküldi neki az első cikket, és menjen vissza, és rendszeresen ellenőrizze, hogy nem változott-e, ha folytatja az anyagok küldését.

Győződjön meg róla, hogy a cikkek jó minőségűek. Az interneten rengeteg rosszul megírt, másolt cikk található. Az egyértelmű, könnyen olvasható, lényegre törő, egyedi és jól megírt cikkekkel több olvasót vonzhat, és ez több látogatást jelent webhelye számára, mivel értékes cikkeket biztosít.

Online cikkeinek reklámozásakor ügyeljen arra, hogy mindig ellenőrizze a hiperhivatkozásokat, amint a cikk ténylegesen jóváhagyásra került, és megjelenik az interneten. Győződjön meg arról, hogy a hiperhivatkozások valóban ott vannak, és hogy ezek a megfelelő hivatkozások, amelyekkel rendelkeznie kell. A megfelelő hiperhivatkozások kulcsfontosságúak a több olvasó vonzásához.

Ha online cikkeinek népszerűsítését szeretné elérni, meg kell határoznia egy cikk marketingcélját. Ha nincs célja akkor nincs min dolgozni, így valószínűleg nem lesz sikeres a cikkmarketing próbálkozásában. Tűzzön ki egy kis célt, majd haladjon egy nagyobb cél felé.

Győződjön meg arról, hogy cikke jól megírt és informatív, és nem csak értékesítési prezentáció. A hasznos információ a legjobb önreklám, amelyet használhat. Ha úgy hangzik, mint egy reklám, amely megpróbál erőszakkal eladni valamit, akkor csak a potenciális ügyfeleket taszítja el.

Amikor megpróbálja értékesíteni cikkeit, tartsa érdekesnek a címeket és a témákat. Ez növeli webhelye látogatóit, és elősegíti a maximális megjelenést. Célozzon érdekes szögeket vagy nézőpontokat. Legyenek a cikkek is ütősek. Látni fogja, hogy a célpiac észreveszi cikkeit, és a jövőben  forrásként tekint önre.

Reméljük, hogy ezek a tippek világosabbá tették a közzétételhez vezető utat. Sokat lehet tanulni a kiadói iparról. De a jutalom, hogy megtekintheti cikkét nyomtatásban, megéri az erőfeszítést. Ha ezek a tippek segítenek megtalálni a megfelelő kiadványt és íróként sikereket elérni, akkor elvégezték a dolgukat.