Legjobb tippek és technikák vállalkozása hírnevének hatékony kezelésére
Legjobb tippek és technikák vállalkozása hírnevének hatékony kezelésére
Néha az Ön vállalkozása hibát követ el, és boldogtalan ügyfelet hoz létre. Néhány vásárlót egyszerűen lehetetlen kielégíteni. Számos oka lehet annak, hogy vállalkozása kevésbé jó hírnévvel rendelkezik. Olvasson tovább néhány nagyszerű tippért a jó hírnév javításához és megőrzéséhez, valamint vállalkozása működésének fenntartásához.
Próbáljon meg rákeresni a cégére az interneten, ahogy az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy a számítógépén végzett keresések egészen más eredményeket eredményezhetnek, mint a potenciális ügyfelek. Ennek oka lehet a személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket a beállításokat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotor eredményeiről.
Az alkalmazottaival mindig kedvesen kell bánni Önnek. Ha ezt az elvet figyelmen kívül hagyja, a következmény súlyos lehet. Az emberek elkerülik, hogy üzleteljenek önnel, ha ön rossz munkáltató.
Online vállalkozása hírnevének javítása érdekében ügyeljen arra, hogy sok tartalmat tegyen közzé. Bár szinte lehetetlen teljesen eltávolítani a negatív tartalmat az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmat a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira tolják. Ezért, ha a cég negatív megjegyzései visszaszorulnak az ötödik vagy hatodik eredményoldalra, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Ahhoz, hogy vállalkozása jó hírnevét a megfelelő lábon indítsa el, legyen egyszerű a márkaépítés. Használjon tiszta betűtípust és színpalettát. Ügyeljen arra, hogy logója egyszerű legyen, és egyértelműen kommunikálja, amit csinál és képvisel. Ezeknek az elemeknek az összes vállalati anyagon működniük kell. Próbálja kerülni az összetett és bonyolult elemek használatát a márkaépítésben.
Tegye személyessé minden válaszát. Kerülje a sablonok használatát a válaszokhoz. Ehelyett minden választ személyesen írjon meg, mintha négyszemközt beszélne ügyfelével. Ügyfele tudni fogja, hogy sablonokat használ-e, és úgy érzi, nem érdekli a véleményük vagy az üzletük.
Hozza közvetlenül a webhelyére azokat az embereket, akik az Ön webhelyét keresik. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozása nevét és egyéb azonosító szavakat a webhelyén anélkül, hogy bosszantó lenne. Ez a negatív és esetlegesen valótlan véleményeket tartalmazó webhelyek helyett a keresőket juttatja el Önhöz.
Próbáljon meg minél hamarabb felvenni a kapcsolatot az ügyfelekkel a vásárlás után. Így valószínűbb, hogy aggodalmukat fejezik ki Önnel, ahelyett, hogy megosztanák őket az interneten. Használhatja ezt lehetőségként a probléma megoldására, mielőtt az kicsúszik a kezéből.
Helyezzen el egy panasz űrlapot a webhelyén, és ösztönözze az ügyfeleket, hogy használják, ha nem elégedettek termékeivel és szolgáltatásaival. Ez azt az ötletet adja nekik, hogy az a legjobb, ha megbeszélik Önnel a dolgokat, ahelyett, hogy negatív visszajelzéseket hagynának az interneten. Győződjön meg arról, hogy minden tőle telhetőt megtesz, hogy megoldja az összes felmerült problémát.
Ha egy ügyfél rossz véleményt ír, ne hagyjon negatív cáfolatot. Ettől csak arrogánsnak tűnik, és nehezen boldogul vele. Bár a felülvizsgálat minden olyan részével foglalkoznia kell, amely nem volt igaz, ezt nem harci módon kell megtennie.
Bár az ellentmondások keltése segíthet vállalkozásának nagy figyelmet kapni, soha nem jó ötlet, ha az ügyfélkört próbálja növelni. Míg az emberek önről fognak beszélni, valószínű, hogy olyan dolgokat mondanak majd, amelyek negatív megvilágításba helyezik vállalkozását.
Ahogy fentebb említettük, sok lehetséges oka van annak, hogy segítségre van szüksége a hírnévkezelésben. Mint tudják, a jó hírnév megőrzése elengedhetetlen a vállalkozás jövőbeli sikeréhez. A lehető leghamarabb javítsa meg hírnevét, hogy visszaszerezze az ügyfeleket. Ne felejtse el használni a fent felsorolt tippeket.