Gyakorlati e-mail marketing ötletek minden célra
Gyakorlati e-mail marketing ötletek minden célra
Korlátozza az ügyfeleknek küldött e-mailek számát, nehogy túlterhelje őket. Amikor vállalkozása e-mailt használ a piacra, győződjön meg arról, hogy az üzenet kiemelkedik, és releváns információkat tartalmaz. Az emberek továbbra is érdeklődnek, ha e-mailjeit érdemesnek találják idejükre. A cikk tippjeit követve elkezdheti olyan e-mail-darabok készítését, amelyek lekötik az ügyfeleket, és vásárlási légkört teremtenek.
Kínáljon fel kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak marketing e-mail-listájára. Helyezzen el egy űrlapot a webhelyén, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be az űrlapot, hogy az űrlap elküldésekor automatikusan kupont küldjön az új ügyfeleknek. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy Ön marketinganyagokat küldjön nekik, hogy ne vádolják meg spam küldésével.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg arról, hogy rendelkezik engedéllyel elküldésére. Ha nem kap engedélyt a címzettektől, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való felvételtől egészen az internetszolgáltatók feketelistájáig terjedhetnek.
Legyen kitartó az e-mail marketingüzeneteihez. Akár húsz e-mailt is igénybe vehet egy potenciális ügyfélnek, mielőtt rendszeresen felkelti a figyelmüket. Próbáljon meg egy jó történetet elmesélni az üzeneteivel. Kapcsolja be őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozaton keresztül kibontakozzon. A több hétig tartó futóversenyek jó módja ennek.
Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát webhelyén. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Ez elég egyszerűvé teszi az e-mailjeit ahhoz, hogy ne kerüljön átirányításra a spam mappába, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassák meg webhelyét.
Annak érdekében, hogy minden e-mail egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, legyen marketingüzenete rövid és kedves. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket tartalmazhat, amelyek teljesen relevánsak az üzenettel kapcsolatban. Egy tömör, de meggyőző e-mailt az olvasók könnyebben befogadnak, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál kikényszeríteni.
Alaposan fontolja meg, hol helyez el linkeket marketing hírleveleiben. Például nem szeretné elküldeni az olvasókat az e-mailjéből, mielőtt cselekvésre szólítaná fel őket. Ezenkívül ne helyezze el a kiemelt hivatkozásokat az e-mailek végére, ahol figyelmen kívül hagyhatják azokat.
Meséljen el egy történetet e-mail marketing kampányával. El kell gondolkodnia azon, hogyan keltse fel az olvasók figyelmét. Hogyan lehet jobban megragadni a figyelmüket, mint elmesélni egy történetet, amely magában foglalja a sikert az üzleti rést. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad új ügyfelek megszerzésére.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatnia kell velük, mire számíthat. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran hallhatnak Önről, és milyen típusú kommunikációt fog küldeni nekik. Ha arra számítanak, hogy mekkora mennyiségű e-mailt fog küldeni, kevésbé valószínű, hogy csalódnak és leiratkoznak.
Minden üzleti célból kiküldött e-mailt tegyen személyessé. Sokkal jobb választ fog kapni az ügyfelektől. A vállalat elnökétől, vezérigazgatójától vagy más prominens személyétől küldött üzenetek erős benyomást keltenek az ügyfelekben.
Amint azt korábban említettük, az e-mail kampányának olyanon kell futnia, ami érdekli ügyfeleit. Ha e-mailjei csak alapvetően spamek, akkor gyorsan látni fogja, hogy ügyfelei leiratkoznak az e-mail listáról. Használja gyakorlatba újonnan megszerzett tudását, hogy értékes tartalmat nyújthasson a levelezőlistáján szereplő ügyfeleknek.
sous vide receptkönyv,sous vide zacskó,sous vide hungary,liofilizáló gép,sous vide oldalas
sous vide receptkönyv,sous vide zacskó,sous vide hungary,liofilizáló gép,sous vide oldalas