Fokozni szeretné e-mail marketingjét? Próbálja ki ezeket a tippeket!

Fokozni szeretné e-mail marketingjét? Próbálja ki ezeket a tippeket!

Próbálta már az e-mail marketinget? Kiábrándítóak voltak az eredmények? Szeretne e-mail marketinget használni, de nem tudja, hol kezdje? Megtalálta a megfelelő helyet. Az alábbi bekezdésekben tanácsokat talál az e-mailes marketingstratégiákhoz.

Győződjön meg arról, hogy az e-mailekben használt színek semlegesek. Ha a színek túl szelídek, előfordulhat, hogy az ügyfél nem akarja elolvasni a cikket. Másrészről, ha a színek túl világosak, az frusztrálhatja az olvasót. Próbáljon meg ragaszkodni a semleges színekhez, például fekete, szürke és fehér.

Kerülje a „Vásárlás most” szavak használatát. Ez a redundáns megközelítés „spam”-nek tűnhet, és így elveszítheti az ügyfeleket. Tisztában vannak vele, hogy szeretné, ha megvásárolnák az Ön áruit, ezért kínáljon nekik egy professzionális, értékes kapcsolatot. Hálásak lesznek ezért, és akár vásárolhatnak is valamit.

Töltse meg marketinges e-mailjeit hasznos információkkal, ne egyszerűen csak töltse fel őket értékesítési ajánlatokkal. Olyan információkat küldhet az előfizetőknek, amiket nem találnak webhelyén. Ügyeljen arra, hogy különleges ajánlatokat és kedvezményeket adjon hozzá termékeihez és szolgáltatásaihoz. Mindig küldjön ünnepi üdvözletet és különleges ajánlatokat. Nem szabad egyszerűen csak akkor küldenie e-maileket, amikor szeretne valamit az ügyfélbázisától.

E -mail marketingkampánya hatékonyabb lesz, ha megkönnyíti az ügyfelek leiratkozását. Ez paradoxnak tűnhet, de az emberek hajlamosak jobban megbízni önben, ha úgy érzik, ők irányítanak. Tegye fel a leiratkozási linket jól látható helyre, hogy könnyen megtalálják.

Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát webhelyén. Ezután küldje el e-mail-listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Ez elég egyszerűvé teszi az e-mailjeit ahhoz, hogy ne kerüljön átirányításra a spam mappába, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassák meg webhelyét.

Készüljön fel arra, hogy válaszoljon az e-mailekre, ha e-mail marketingje megfelelően történik. Ha túl sokáig tart a válaszadás, egy csomó lehetőséget elszalaszthat. Ha jó, ingyenes tartalmat biztosít, készüljön fel arra, hogy választ kap rá a címzettektől. Fel kell készülnie, amennyire csak lehetséges.

Minden marketinges e-mail alján helyezzen el egy linket, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy könnyen leiratkozhassanak. Ha valaki nem szeretné megkapni az üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot nyújt a leiratkozásra, mint a spam mappájába kerülni. Segít megvédeni hírnevét is, mint az ügyfeleit tisztelő vállalkozás.

Használjon eszközöket e-mail marketing kampánya sikerének mérésére. Mindent meg kell tanulnia arról, hogy hányszor olvassák el e-mailjeit, olvassák-e a tárgysorait, mely cikkeket olvassák el stb. Az ilyen információk használata segíthet kampánya jövőbeli sikerében, mivel tudni fogja mi működik és mi nem.

Mindenki tudja, hogy az e-mail szűrők egyre szigorúbbak. Az e-mailekben található grafika és egyéb dolgok le vannak tiltva, így előfordulhat, hogy az olvasó nem is látja, hogy mit akar mondani. Ezért egy jó tanács, hogy egyszerű szöveget használjon a webhelyére mutató hivatkozással.

Az e-mail marketing nagyszerű módja vállalkozása marketingjének. Mint minden más, ez is csak akkor működik, ha megfelelő módon használják. Ennek a darabnak köszönhetően megvannak a szükséges eszközök az e-mail marketing sikeres megkezdéséhez. Hamarosan sikeres lesz, ha felhasználja az itt tanultakat!