A legfrissebb és legnagyobb információk a cikkek marketingjéről
A legfrissebb és legnagyobb információk a cikkek marketingjéről
A cikk marketing sokféleképpen segítheti vállalkozását. Minél több ember látogat el webhelyére, annál nagyobb az esélye annak, hogy valaki végül megvásárolja az Ön termékeit vagy szolgáltatásait. A vállalkozás népszerűsítésének nagyszerű módjai közé tartoznak a hírlevelek, a cikkek könyvtáraihoz való benyújtás, a linkek és még sok más! Ne feledje, minél több tartalom van, annál valószínűbb, hogy valaki rábukkan az oldalára. Más nagyszerű információkat is találhat ebben a cikkben, amelyet olvasni fog.
Mindig becsületesnek és megbízhatónak kell lennie. Sokan nem hajlandók teljesen megbízni abban, amit az interneten olvasnak. Ha olyan termékekről van hirdetése, amelyekben nem igazán hisz, akkor olvasói meg tudják mondani, és több negatív gondolatuk lesz arról, amit ír.
Kérdéssel hívja fel az olvasókat. A kérdő szavak használata a címben gyors módja lehet annak, hogy felkeltse valaki figyelmét. Tartsa meg figyelmüket azzal, hogy megpróbálja teljes mértékben megválaszolni a korábban feltett kérdést, különben csalódott olvasókhoz juthat, akik máshová fordulnak a jobb válaszért.
Ellenőrizze a linkeket. Amint a cikk megjelenik, látogasson el rá. Kattintson minden linkre, és győződjön meg arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem szeretné elküldeni olvasóit egy 404 -es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre, amelynek semmi köze Önhöz vagy a cikkéhez.
Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikk könyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerje meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeit, valamint azok feltételeit. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, az egyik, a Buzzle pedig nem fogad el olyan cikket, amelyet az interneten bárhol máshol publikáltak, mielőtt közzétették volna.
Változtassa hirdetéseit cikkekké. A termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos történetek, útmutatók, oktatóanyagok vagy hírcikkek írásával az internethasználók elolvassák a hirdetését anélkül, hogy tudnák, hogy ez hirdetés. Ha jól írja meg cikkeit, miután az olvasók befejezték a cikk elolvasását, valószínűleg nagyon érdeklődnek majd a termék vagy szolgáltatás iránt.
Kérjen meg egy szerkesztőcsapatot, hogy vizsgálja meg a cikkeket, mielőtt azok elkészülnének, értékes betekintést nyújthat, ami nem származhat egy magányos embertől. Egy csapat számos különböző előnyt biztosíthat a cikkek marketingjének. A cikkek gyorsabban elkészíthetők, és sokféle tartalommal rendelkeznek az olvasók számára.
Töltse fel cikkét fontos információkkal. Az emberek azért nézik a cikket, mert hasznos információkat tartalmaz. Győződjön meg róla, hogy sok tényt tartalmaz a cikkben. Azt szeretné, ha az olvasó úgy érezné, hogy a cikk olvasásával töltött minden idő érdemes volt az idejük felhasználására.
Ha olyan dolgok kerülnek elő, amelyek megakadályozzák a cikk rendszeres megírását, próbálja meg kiszervezni. Ezt közzéteheti állásként olyan helyeken, mint a Craigslist. A hirdetése iránt érdeklődő emberek felvehetik Önnel a kapcsolatot, és mintákat adhatnak. Ezután kiválaszthatja, hogy kinek szeretné megírni a tartalmát. Ez olcsóbb lehet, mint néhány online "professzionális" írócsoport. Csak győződjön meg róla, hogy a beküldés előtt ellenőrizze a munkát.
Függetlenül attól, hogy online vagy offline vállalkozása van, az internet csodálatos eszköz a vállalat forgalmazásához. A cikkmarketing talán a legegyszerűbb és legolcsóbb módja ennek, ráadásul könnyen megtanulható. Egy másik nagyszerű dolog a cikkek marketingjében az, hogy extra pénzt kereshet az oldalon hirdetési felület felajánlásával, valamint bizonyos webhelyek megtekintési mennyiségéért. Nos akkor mire vár még?