Baj van a cikkmarketinggel? Kövesse ezeket a javaslatokat!

Baj van a cikkmarketinggel? Kövesse ezeket a javaslatokat!

Ha nincs sok tapasztalata a cikkmarketinggel kapcsolatban, az elsőre kissé zavaró lehet. Ha azonban hasznosítani tudja a cikkben található tippeket, meglátja, hogyan működik a cikkmarketing, hogyan  működhet az Ön számára. A folyamatnak több különböző eleme van, amelyeket mind jobban meg fog érteni ezzel az útmutatóval.

Szervezze meg munkáját. Ha nem tud írni, ne gyötrődjön minden cikk miatt. Egyszerűen vegyen fel egy írót, aki elvégzi a munkát. A folyamatnak nem kell drágának vagy problémásnak lennie. Az író megszerzése felszabadítja Önt a kedvelt üzleti tevékenységekért, és a munka akkor is elkészül.

Ha nagyobb forgalomra van szüksége, akkor legyen ellentmondásos. Az embereket vonzzák az érvek és az aktuális témák, és még akkor is, ha nem értenek egyet az Ön nézőpontjával, felkereshetik az Ön weboldalát vagy webhelyét, csak hogy megjegyzést fűzzenek tévedéséhez. Ez a keresőmotorok rangsorolása szempontjából még mindig jó, és növeli a láthatóságot, ha az emberek akkor is beszélnek róla, ha a beszélgetés részben negatív. Valószínűleg lesz olyan ember, aki végül is egyetért, és megtalálja a tartalmat, ha nagy érdeklődést vált ki.

Az online marketing technika részeként próbálja ki a cikkmarketinget. A cikkmarketing alapvetően a webhelyén található cikkek felhasználásával jelent hirdetést. Ezek a cikkek, ha jól meg vannak írva, nagy forgalmat generálhatnak a webhelyére. Cikk könyvtárakban teszik közzé, és sokukban van egy doboz, amely lehetővé teszi, hogy egyfajta promócióként információkat tegyen közzé önről és webhelyéről.

Sokan a saját cikkmarketingjük mellett döntenek. Ne feledje, hogy az íráshoz tehetség kell. Meg kell értenie a megfelelő nyelvtant és írásjeleket. Az írás azonban nem csupán szavakból álló mondatok formálása; gyakorlott elmére van szükség, amely a szavakat olyan dologgá varázsolja, amely felhívja az olvasó figyelmét. Míg az intelligencia segít az írásban, az írás cselekedete művészi kifejezés, ha jól kivitelezik.

Használja a közösségi média megosztási gombjait, mint például a "Közzététel a Facebookon" és a "Küldje el ezt a tweetelést" azon a helyen, ahol cikkeit közzéteszi. Ha a cikk rezonál valakivel, akkor megoszthatja azt barátaival, és további értékesítést eredményezhet. Ne használja azonban maga a gombokat, mivel egy "függetlenül népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamként fog fel.

Amikor több címtárról cikkeket tesz közzé internetes marketingesként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Soha ne publikálja ugyanazt a cikket kétszer. Mindig feltétlenül változtassa meg a dolgokat, és adjon új szöget a témához. Másodszor, mentse a linkeket a szerzői életrajzhoz, hogy a cikk ne spamként jelenjen meg.

Amikor új cikket tesz közzé, győződjön meg arról, hogy az tartalmaz megfelelő hivatkozásokat néhány más cikkéhez. Ezzel több cikkét olvassa el, és a terméke vagy szolgáltatása jobban láthatóvá válik. Ez a fajta önreklám a cikkmarketing egyik fő előnye.

Amikor megpróbálja piacra dobni a cikkeket, ne feledje, hogy az információszolgáltatásnak első helyen kell lennie. Eladhatja magát, csak ne tegye ezt túl nyilvánvalóvá. Az olvasók olyan dolgokat keresnek, amelyek hasznukra válnak, és amikor csak megpróbálja eladni magát, akkor az olvasónak nem lesz előnye.

A cikkben kapott tanácsok felhasználásával jobb képet kell kapnia arról, hogy mi is az a cikkmarketing, és hogyan befolyásolhatja vállalkozása marketingjét, főleg online. Ez a folyamat időt és erőfeszítést igényel, és egyértelmű ismeretekkel rendelkezik arról, hogyan és honnan szerezheti be a megfelelő cikkeket a marketing vállalkozásához.