Amit a hírnévmenedzsmentről tudni kell
Amit a hírnévmenedzsmentről tudni kell
Ahhoz, hogy mindig a csúcson legyen, a hírnévmenedzsment elengedhetetlen. Ha ezek a dolgok a legfontosabbak az Ön számára, akkor az alábbi cikk nagyszerű tanácsokat tartalmaz az Ön számára. Rengeteg jó tanáccsal fog találkozni, ezért bölcs dolog tovább olvasni.
Ahhoz, hogy biztosítsa ügyfelei bizalmát, az őszinteség és az átláthatóság kulcsfontosságú. Ne távolítson el vagy ne próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket a weboldaláról. Ha így tesz, az ügyfelei számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná az aggodalmaikat, vagy mintha egyszerűen nem törődne velük. Mindig nyíltan beszéljen minden olyan problémáról, amellyel cége esetleg szembesül.
Ha még gondosabban szeretné szemmel tartani vállalkozásának hírnevét, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy naponta érkező e-mail, amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt bármilyen panaszra válaszol. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni online, megőrizheti a hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.
Ha nyilvános baklövést követ el, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki követ el hibákat, de nagy ember kell ahhoz, hogy ezt elismerje. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatot kér a hibákért, amelyeket elkövetett akkor valószínűbbé válik, hogy a jövőben is önnel fognak dolgozni.
Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve utat fog törni az online világba. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak.
Amikor a közösségi médiaoldalain szerepel, győződjön meg róla, hogy igyekszik a lehető legvalóságosabbnak tűnni. Ha túlságosan vállalati vagy túl laza hangot próbál megütni, azzal csak egy nagy csalónak tűnik. A legjobb, ha talál valami középutat, ami lehetővé teszi, hogy természetesebben viselkedjen.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy csírájában elnyomja a negatív hangokat. Ezt megteheti úgy, hogy Google Alerteket állít be a vállalat nevére, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, azokat nem szabad eltávolítania. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív véleményei vannak, az emberek azon kezdenek el gondolkodni, hogy vajon azért tesz-e dolgokat, hogy jobbnak tűnjön, mint amilyen valójában.
Amikor a vállalkozásáról szóló negatív megjegyzésre vagy értékelésre válaszol, ügyeljen arra, hogy professzionális hangnemben, tisztelettudóan fogalmazzon. A cél az, hogy megnyerje az embereket.. Ha az eredeti hozzászólóval szemben tiszteletlenül hangzik, azzal azt kockáztatja, hogy rontja a cégének helyzetét.
Ha érdekli a hírnévmenedzsment, az itt olvasható információk biztosan hasznosak voltak. Figyeljen arra, hogyan alkalmazza az itt felsorolt lépéseket, hogy biztosan elérje a kívánt eredményeket. Kezdje el még ma, és holnapra a hírnevének javulnia kell.