Ezek a Facebook marketing tippek valóban feldobhatják vállalkozását!
Ezek a Facebook marketing tippek valóban feldobhatják vállalkozását!
Kevés dolog olyan könnyen elsajátítható, mint a Facebook marketing. Régen potenciális ügyfeleket kellett generálnia azzal, hogy vállalkozását az ügyfélhez vitte, de most a Facebook hozza meg a tömegeket! Az alábbi hasznos cikkből megtudhatja, hogyan használhatja ki ezt a rendkívül hatékony marketing eszközt, és javíthatja eredményeit.
Tegyen közzé valamit minden nap a Facebook oldalán. Valószínűleg az egyetlen leghatékonyabb módja a Facebook marketing fellendítésének, ha aktív résztvevője lesz a Facebooknak. Ez azt jelenti, hogy új bejegyzéseket kell írni, új ötleteket kell megosztani, és érdekes dolgokat kell továbbítani az internetről. Minél aktívabb, annál több lehetőség nyílik arra, hogy az emberek lássák az oldalát.
Ezzel a platformmal exkluzív tartalmak megosztására értéket építhet a Facebook kampányához. Mondjon néhány konkrét példát arra, hogy az előfizetők milyen exkluzív tartalmakhoz férnek hozzá. Például a Facebook segítségével megoszthat néhány kuponkódot, vagy értesítheti előfizetőit az új termékekről, amelyeket még nem tett közzé.
A webhelyén található összes tartalomnak könnyűnek kell lennie, hogy lájkolja és ossza meg a Facebookon. Rövidített formában is meg kell jelennie egy linkkel a Facebook falán. Ha az emberek meg tudják osztani a tartalmukat a követőikkel, észre fogja venni, hogy az elérése exponenciálisan bővülni fog, és így a nyereséged is.
Győződjön meg róla, hogy nincs túl sok spam a Facebook oldalán. Szűrők használatával figyelemmel kísérheti oldalait, még akkor is, ha nincs online. Bárki, aki rendelkezik rendszergazdai jogokkal, kulcsszavakat írhat be a szűrőbe, amelyeket ki kell szűrni.
Ha a Facebookot használja vállalkozásának forgalmazására, győződjön meg arról, hogy teljesen kitöltötte a "Névjegy" részt. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy közölje, miről szól a vállalkozása. Ezenkívül kiváló terület az üzleti kapcsolattartási adatok, helyek, telefonszámok és egyéb hasznos információk megadásához.
Soha ne vásároljon Facebook rajongókat, hogy nagyobbnak tűnjön, mint amilyen valójában. Csábító lehet, ha kidob egy kis készpénzt, hogy nagy rajongói számokat szerezzen, de soha nem úgy alakul, ahogy szeretné. Azok a szentségimádók semmit sem hoznak az asztalra, és az üzletben dolgozók szívdobogva átlátják ezt a taktikát. Soha nem éri meg.
Amikor a Facebook rajongói elkötelezettségén dolgozik a beszélgetés építésén, hajoljon a könnyen megválaszolható kérdések közzétételére. Ha összetett kérdéseket tesz közzé, nem sok választ kap, és akár el is terelhet néhány rajongót. Legyen egyszerű a kérdés, és törekedjen olyan kérdésekre, amelyek megválaszolása csak néhány szót igényel. Ez növeli az oldal körüli interaktivitást.
Ne feledje, hogy tiszteletben kell tartania követői magánéletét, amikor a Facebookot használja vállalkozásának forgalmazására. Ha valaki privát üzenetben értékelést küld Önnek, ne felejtsen el engedélyét kérni, mielőtt nyilvánosságra hozza. Lehet, hogy úgy döntöttek, hogy így küldik az üzenetet, mert nem akarták, hogy nyilvánosan elismerjék.
Gondosan válassza ki Facebook profilképét. Használhatja például a logó vagy a legújabb termék képét. Ne habozzon rendszeresen megváltoztatni profilképét, de győződjön meg arról, hogy oldala könnyen azonosítható. Testreszabhatja tovább az oldalát olyan borítókép létrehozásával, amely megfelel annak a formatervezésnek, amelyet más marketingkampányaihoz használt.
A Facebook használata üzleti tevékenység létrehozásához nem jelent mást, mint néhány perc időt minden nap. Remélhetőleg ez a cikk megtanította Önnek a leghatékonyabb módszereket ennek a marketing eszköznek az Ön számára való működtetéséhez. Egy kis gyakorlással vállalkozása valóban profitálni fog abból, amit a Facebook segítségével megtehet!