Használja a kapott tanácsokat, hogy a legtöbbet hozza ki a cikkmarketingből
Használja a kapott tanácsokat, hogy a legtöbbet hozza ki a cikkmarketingből
Sokan közülünk magától értetődőnek tartják a bérleti díjak kifizetéséhez és a számlák időben történő kezeléséhez szükséges pénzügyi lehetőségeket, amíg lemaradnak. Aztán rájönnek, milyen nehéz. Ha egyike annak a sok millió embernek, akinek ki kell egészítenie a jövedelmét, a cikk-marketing segítségével online megnyomhatja a terméket. Ha igen, el kell olvasnia ezt a cikket.
Amikor Ön olyan cikkeket hirdet, amelyek arra hívják fel az embereket, hogy látogassanak el vagy vásároljanak meg önöktől valamit, azt maga is megteheti. Ne feledje, hogy jó írónak lenni szaktudást igényel. Megértheti az írás megfelelő mechanikáját anélkül, hogy képes lenne folyó mondatot alkotni. Felismerheti azt a tényt, hogy látta az alliterációt. Az írás technikát igényel szavakkal. Ez több mint könyv-okosság, ez művészet.
A cikkmarketing nagyon hatékony módszer lehet a vállalkozás forgalmának irányítására, de soha ne próbáljon meg silány technikákat használni, például az automatizált cikkírókat. Ezek a szoftverek szörnyű munkát produkálnak, amely sietve eldobja a legtöbb cikk könyvtárat. Csinálja maga, vagy bízza meg a kiszervezéssel, de soha ne automatizálja a folyamatot.
Ellenőrizze még egyszer a linkjeit. Amint a cikke megjelent, látogassa meg. Kattintson a linkekre minden linken, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem akarja elküldeni olvasóit egy 404-es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre, amelynek semmi köze sincs Önhöz vagy cikkéhez.
Kapcsolja össze magát! Minden cikkében nemcsak linkeket kell megadnia webhelye kezdőlapjára, hanem minden más cikkre is, amelyet írt. Még akkor is, ha nem éppen relevánsak, a végén felveheti őket olyasmi mondásával, hogy "A szerző további cikkei tartalmazzák ..."
Töltsön fel rengeteg cikket, amelyeket írt. A cikkeket következetesen kell beküldenie, ha azt tervezi, hogy írását bloghálózatokban teszi közzé. Egyetlen kulcsszó reklámozásához több cikk beküldése szükséges. Versenyképes kulcsszavak használata több cikk benyújtását igényli. Jó ökölszabály, hogy legalább 10-et beküld a bloghálózatokba és ötöt a könyvtárakba. Ezután kövesse ötven cikk privát blogokban, hogy tovább javítsa a rangsorolását.
A sikeres továbblépéshez SEO-t és más marketing technikákat kell alkalmaznia. A SEO segít növelni cikkei pozícióját a SERP-ben. Ha egyszerűen közzéteszi a munkáját, az nem csökkenti. Közvetlen megközelítésre van szükség, szem előtt tartva a célt.
Ne próbálja mások munkáját sajátjaként továbbadni. A cikkmarketing aranyszabálya az, hogy eredeti legyen. A tartalmának a sajátjának kell lennie, különben tartalmi tolvajként hírnevet szerez az iparban, és újonnan alapított karrierje már a kezdete előtt véget ér.
Ha egy cikk biztosítja a lehető legjobb marketinget, időnként kapcsolódik a cikk helyéhez. Ha megtalálja a cikk megjelenítéséhez a legjobb kiadványt, nagy hatással lehet arra, hogy ki fogja megtekinteni a cikket. A jó döntések nagyszerű eredményeket hozhatnak a cikkmarketingben.
A cikkmarketing szépsége, hogy ezek az eredeti cikkek, ha megfelelő helyeken jelentek meg, folyamatos forgalmat hozhatnak az Ön weboldalára. A legjobb dolog az ügyfelekkel kapcsolatban, akiket ezekkel a cikkekkel hoznak az Ön webhelyére, az, hogy már nagyon jó ötletük van az Ön kínálatáról, és éhesek további információkra.
A cikkmarketing meglehetősen jövedelmező lehet, és állandó jövedelemáramot kínál. Valójában, ha helyesen követi ezeket a tippeket, és kibővíti jelenlétét online, akkor teljes munkaidőben online munkát kezdhet. Ne keltse reményeit; csak tartsa erőfeszítéseit és nézze meg, mi történik.